U2/Where the streets have no name /在無名的街頭

I want to run
我渴望奔跑
I want to hide
我想要躲藏
I want to tear down the walls
我想去摧毀
That hold me inside
禁錮我的高牆
I want to reach out
我想伸出雙手
And touch the flame
試探火燄有多燙

Where the streets have no name
在無名的街頭上

I want to feel, sunlight on my face
我想感受,陽光照在臉龐
I See that dust cloud disappear without a trace
看著微塵迸散,消失無蹤
I want to take shelter from the poison rain
在污染的雨裏,給我藏身的地方
Where the streets have no name
在無名的街頭上

Where the streets have no name
在無名的街頭
Where the streets have no name
在無名的街頭
We're still building
我們的熱情不斷地凝聚
Then burning down love, burning down love
不斷地燃燒,不斷地燃燒

And when I go there
當我走上街頭時
I go there with you
我會和你走在一起
It's all I can do
這是我唯一能做的

The city is a flood
整個城市被淹沒
And our love turns to rust
我們的熱情被侵蝕了
We're beaten and blown by the wind
我們被狂風吹打
Trampled into dust
被踩成塵土
I'll show you a place
我還是要告訴你有個地方
High on the desert plain
就在荒蕪的沙漠中
Where the streets have no name
就在無名的街頭上

Where the streets have no name
在無名的街頭
Where the streets have no name
在無名的街頭

We're still building
我們的熱情不斷地凝聚
Then burning down love, burning down love
不斷地燃燒,不斷地燃燒

And when I go there
當我上街頭時
I go there with you
我會和你走在一起
It's all I can do
這是我唯一能做的

Our love turns to rust
我們的熱情被侵蝕了
We're beaten and blown by the wind
我們被狂風吹打
Blown by the wind
被狂風吹打
Oh, and I see our love
哎,我看見我們的熱情
See our love turn to rust
看見我們的熱情被侵蝕了
Oh, we're beaten and blown by the wind
哎,我們被狂風吹打
Blown by the wind
被狂風吹打
Oh, when I go there
哎,當我上街頭時
I go there with you
我會和你走在一起
It's all I can do
這是我唯一能做的



[紅色戒嚴] 記錄片首映(完整50分鐘版本)[台灣危機 全民總動員]巡迴演講會

2008.12.27(星期六)

晚上
700 自由廣場



串聯貼紙


 

觀迎部落客自由轉貼,影片和貼紙轉貼語法請見:

請按此取得語法

搶救台灣系列演講相關文章:

http://www.ocot.tw/blog/archives/category/rr



《紅色戒嚴》預告片高畫質8分鐘BillyPan版:






U2被警察驅離的紀錄片(MV?)
arrow
arrow
    全站熱搜

    billypan 發表在 痞客邦 留言(63) 人氣()